1. Tudásbázis
  2. Rendelés, pénzügy
  3. Kredit rendszer, automatikus hosszabbítás

Kredit rendszer, automatikus hosszabbítás

Mire jó a kredit?

A kreditek használatával leegyszerűsítheti szolgáltatása fizetési folyamatát, röviden:
1. Vásároljon előre megfelelő mennyiségű kreditet.
2. Állítsa be az automatikus hosszabbítást,
3. Készen is van!

Több szolgáltatás esetén könnyebbséget jelent, ha nem egyesével kell rendeznie a díjbekérőket az év különböző időpontjaiban, hanem elég feltöltenie a kredit egyenlegét évente egyszer, és abból rendezni az aktuális díjakat.

Hogyan tudok kreditet vásárolni?

1. Lépjen be be a Webadmin felületre és a jobb felső sarokban kattintson a fogaskerék ikonra. A lenyíló menüből válassza ki a „Kreditek” lehetőséget:

2. A megjelenő oldalon adja meg, hogy mekkora összeggel szeretné feltölteni az egyenlegedet. 1 kredit = nettó 1 Ft.

Azaz, ha 10.000 kreditet vásárol, akkor 10.000 Ft + ÁFA, azaz 12.700 Ft-ról küldünk djíbekérőt. Ennek megfelelően a leendő hosszabbításoknál 10.000 Ft + ÁFA-s díjbekérőt rendezni tudja a 10.000 kreditből.

A kredit megrendelés után a rendszer automatikusan küldi a díjbekérőt, aminek rendezése után jóváírjuk az egyenlegen a nettó befizetett összeget.

Automatikus hosszabbítás

1. Jelentkezzen be a http://admin.webonic.hu felületen.
2. Kattintson arra a szolgáltatásra, amelyhez aktiválni szeretné az automatikus hosszabbítást.
3. Az „Idővonal” modulban válassza az „Automatikus fizetési beállítások”-at.

4. A megjelenő oldalon megahatja a legördülő menük segítségével, hogy a hosszabbítás díját rendszerünk hogyan kezeje. Válassza a „hitel alapján” lehetőséget, ha a kredit egyenlegéből szeretné rendezni az automatikus hosszabbítás díját, majd kattintson a „Mentés” gombra.

A kredit rendszer lehetővé teszi, hogy automatikus hosszabbítást állítson be a szolgáltatásainál. Így biztos lehet benne, hogy időben befizetésre kerülnek a hosszabbítási díjak és véletlenül sem fog lekapcsolódni, vagy törlődni a tartalom.

Amennyiben a kredit egyenleg nem elegendő az aktuális díjak rendezésére, automatikusan kiküldjük a kapcsolattartói e-mail címere a díjbekérőt és egy figyelmeztetést, hogy az összeg levonása nem volt sikeres.

Számlázás

A kredit vásárlásról a díjbekérő kiegyenlítése után automatikusan kiállítjuk és küldjük az elektronikus számlát.
Kredit egyenleg terhére rendezett más díjbekérő esetén számlát nem állítunk ki, mert pénzügyi tranzakció sem történik.

Frissítve: 30. november 2018

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Need Support?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support