Ha szeretnéd, hogy a kiállított díjbekérőn más vevő szerepeljen, nem szükséges az ügyfélszolgálatot keresni. A WebAdmin felületen keresztül ezek az adatok módosíthatóak. Fontos, hogy a díjbekérőn megfelelő adatok szerepeljenek, mert a befizetést követően a számláz ez alapján állítja ki rendszerünk.
A kiállított számlát pedig csak indokolt esetben , maximum 14 napon belül tudjuk módosítani.
A módosítás lépései:
-
Jelentkezz be a WebAdmin felületre.
-
Ellenőrizd, hogy a számlázási profilnál létre van-e hozva a kívánt számlafizetői profil.(amennyiben még nincs hozd létre)
-
Kattints a Számlák menüpontra.
-
Kattints a konkrét számla melletti Számlázási adatok módosítása gombra.
-
Jobb oldalt a számlázási adatai alatt, válaszd ki a kért számlázási profilt, vagy add meg az új adatokat
-
A Mentés gombra kattintva mentsd el a változtatást.
-
A módosított díjbekérőt letöltheted a Webadmin felületen keresztül vagy pedig újraküldheted e-mailben az Újraküldés gombra kattintva.