A tárhelye a megrendelés jóváhagyásával aktív és használható. A weboldal feltöltését néhány egyszerű beállítás előzi meg, amivel a szükséges felhasználói fiókok aktiválása is megtörténik.
Első lépés – Belépés a WebAdmin felületre
A WebAdmin felületet az admin.webonic.hu címen találja meg. A belépés a megrendelésnél választott felhasználónévvel és jelszóval történik. A webadmin felület Adminisztrációs pult lapján válassza ki a kezelendő szolgáltatást.
Második lépés – E-mail címek létrehozása
A bal oldali menüoszlopban válassza ki az E-mail menüpontot és hozza létre az e-mail címeket.
A webmail felület a következő címen érhető el:
- https://posta.webonic.hu – WebMail RoundCube (Mindig a legújabb verzió)
Kapcsolódó cikkek:
Harmadik lépés – FTP fiókok létrehozása
A bal oldali menüoszlopban válassza ki az FTP menüpontot és hozza létre az FTP fiókot. Kiszolgálóként használja domain nevét, viszont ha a domainje még nincs szervereinkre irányítva, kiszolgálókén az FTP menüponton belül található IP címet adja meg.
Kapcsolódó cikkek:
Negyedik lépés – Adatbázis létrehozása
A bal oldali menüoszlopban válassza ki az Adatbázisok menüpontot és hozza létre a domainhez kapcsolódó adatbázist. A phpMyAdmin adminisztrációs rendszer címeit is itt találja. A felhasználónevet és a jelszót az adatbázis létrehozásánál adja meg. A létrehozás csak a WebAdmin felületen engedélyezett.