Az igénybe vett szolgáltatások kapcsán felmerülő díjak rendezésére több lehetőséged is van:
1. PayPal-on keresztül
Amennyiben külföldön élsz, vagy csak egyszerűen könnyebb PayPal regisztrációval fizetned, a WebAdminba belépve a Számlák menüpont alatt kattints a díjbekérő sorszámára, majd válaszd a PayPal lehetőséget.
2. Bankkártyával
A WebAdminba bejelentkezve a Számlák menüpont alatt a díjbekérő sorszámára kattintva, majd a Fizetés gombra klikkelve van lehetőséged bankkártyával rendezni az aktuális díjat. Itt az első bankkártyás fizetést követően a bankkártyát el tudod menteni, illetve a lap alján beállíthatod, hogy a továbbiakban automatikusan megtörténjen a levonás. Az automatikus hosszabbítás beállításával a hosszabbításoknál 5% bónusz jóváírásra kerül fiókod alatt.
Bankkártyával való fizetés esetén a szolgáltatás díja azonnal kiegyenlítésre kerül.
3. Előre megvásárolt kreditek segítségével
Lehetőséged van előre krediteket vásárolni a felhasználói fiókod alatt, ahol 1 kredit megegyezik nettó 1 Ft-tal. Ezzel előre bebiztosíthatod, hogy mindig legyen elegendő fedezet a szolgáltatások hosszabbítására. Így sem betegség, sem egy hosszabb utazás nem okozhat meglepetést, amik miatt esetleg nehézkes lenne éppen utalást intézned.
3. Banki átutalással
Hogyan tudok utalni?
– online, a saját netbankodon keresztül
– a saját bankod egyik fiókjában személyesen
Mennyit utaljak?
Az e-mailben kapott díjbekérőn szereplő pontos fizetendő összeget.
Kinek utaljak?
A kedvezményezett neve helyesen Websupport Magyarország Kft.
Milyen számlaszámra utaljak?
A helyes számlaszámot megtalálod a díjbekérő e-mailben:
OTP 11742001-29904501-00000000
SWIFT: OTPV-HU-HB
IBAN: HU85117420012990450100000000
Mi legyen a közlemény?
Kérünk, hogy kizárólag az e-mailben kiküldött díjbekérő azonosítóját (pl. 515123) írd az utalás közleményébe, hogy rendszerünk automatikusan össze tudja párosítani az utalást a díjbekérővel. Ellenkező esetben nem tudjuk automatikusan regisztrálni a befizetást és akár több napot is igénybe vehet a beazonosítás.