Ha a már létező .hu domainedet szeretnéd áthozni hozzánk, az átregisztrációt weboldalunkon keresztül szükséges megrendelned: https://www.websupport.hu/domain/transzfer/ , vagy a support@websupport.hu címre küldött e-mailben a pontos domain név, a felhasználóneved, illetve a számlázási és domain profil adatok feltüntetésével.
2025.március 20-tól megújult a .hu domain regisztrációs rendszer és bevezetésre került az auth kód alapú transzfer, majd május 6-tól a Nyilvántartó ismét elérhetővé tette a dokumentum alapú átregisztrációkat is.
A rendelés leadása során rendszerünk kérni fogja a domainhez tartozó auth kódot, amit az aktuális regisztrátorodtól tudsz elkérni. Ha a domainedet 2025.március 20. előtt regisztráltad, első lépésként faktorizálni szükséges az aktuális regisztrátornál, hogy az auth kód legenerálható legyen.
Ha az auth kód rendelkezésedre áll, úgy a rendelés leadása, illetve a díjbekérő rendezése után a transzfer automatikusan megtörténik.
A transzfer természetesen elindítható abban az esetben is, ha a domained még nem faktoros és a faktorizálást a transzferrel együtt szeretnéd elvégezni. Ebben az esetben a rendelést szintén le tudod adni weboldalunkon keresztül az auth kód kérésére vonatkozó mező átlépésével vagy a support@websupport.hu címre küldött e-mailben.
Ebben az esetben az átregisztrációt dokumentumok alapján tudjuk elindítani, valamint pluszban bekérjük tőled a faktorossá tételi nyilatkozatot is.
A következő dokumentumok másolatára lehet szükség a dokumentum alapú átregisztráció esetén:
Magánszemély esetén:
– domain igénylőlap
– nyilatkozat a személyes adatok hitelességéről 2 tanú által hitelesítve
– faktorossá tételi nyilatkozat
Cég esetén:
– domain igénylőlap
– aláírási címpéldány másolata
– faktorossá tételi nyilatkozat
Alapítvány/egyház esetén:
– domain igénylőlap
– az alapítvány/egyház bejegyzési igazolásának másolata
– az alapítvány/egyház nevében eljárni jogosult személy aláírási címpéldánya, kinevezési okiratának másolata
A dokumentumokat természetesen elegendő szkennelt formában vagy jó minőségű fénykép formájában elküldened e-mailben. Fontos, hogy a dokumentumok csak saját kezűleg aláírva vagy elektronikusan hitelesített aláírással szignózva fogadhatóak el.
A szükséges dokumentumok, illetve a befizetés beérkezése után elindítjuk a transzferrel egybekötött faktorizálást, amelyet a Nyilvántartó által kiküldött e-mailen keresztül szükséges megerősítened. A megerősítés után általában pár órán belül megtörténik a transzfer.
Ha az átregisztráció során a domain tulajdonosi adatait is módosítanád, e-mailben szükséges jelezned az igényt. Ilyen esetekben a transzfer díján felül fizetendő még a tulajdonosváltási díj is, ami extra 2700 Ft + Áfa összeget jelent, viszont két évvel hosszabbítjuk a szolgáltatást. A tulajdonosváltás menetéről itt olvashatsz bővebben: https://www.websupport.hu/tamogatas/kb/a-hu-domainek-tulajdonosvaltasa/