1. Tudásbázis
  2. Business Mail
  3. Business Mail – CsoportChat

Business Mail – CsoportChat

A CsoportChat valós idejű belső kommunikációra szolgál ugyanazon domain alatti felhasználók között. A CsoportChat-et a bal oldali menüoszlopban találod a következő ikonra klikkelve:

A CsoportChat modul csak a Premium csomagban érhető el.

Szobák létrehozása és kezelése

Minden Premium licenc-szel rendelkező felhasználó hozzáférhet a CsoportChat szolgáltatáshoz. A felhasználóknak lehetőségük van szobák létrehozására az Új szoba gombra kattintva, ahol megadhatja a szoba nevét, illetve meghívhat további felhasználókat is ebbe a szobába (külső és belső felhasználókat egyaránt).

Külső felhasználó meghívása esetén a felhasználó kapni fog egy e-mailt a hozzáférés beállítására vonatkozó kéréssel (felhasználónév és jelszó), majd a továbbiakban ezekkel az adatokkal éri el a CsoportChat szobát, amelybe meghívták.

A külső felhasználónak nem kell rendelkeznie BusinessMail szolgáltatással vagy postafiókkal.

A szoba létrehozása után a következő lehetőségeid lesznek:

  • a szoba átnevezése
  • a szoba inaktiválása – a későbbiekben az inaktív szobák közül még visszaállítható
  • tagok kezelése
  • a szoba másolása
  • e-mail küldése minden tagnak
  • a szoba végleges törlése

A szobák elérhető funkciói

A létrehozott szobában a + ikonkra klikkelve különböző funkciókat érhetsz el, mint például:

  • új e-mail létrehozása, amelyet a szoba összes tagjának elküldhetsz
  • új esemény létrehozása a naptárban, amelyre minden tag automatikusan meghívást kap
  • videókonferencia létrehozása
  • kód beillesztése
  • fájl vagy dokumentum megosztása
  • dokumentum létrehozása
Frissítve: 6. szeptember 2023

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Need Support?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support