Gyakori kérdések a szolgáltatások 2023-as árváltozásaival kapcsolatban

Kérdés: Miért változnak egyes szolgáltatások árai?

Válasz: Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy egyszerű és problémamentes tárhelyszolgáltatásokat nyújtsunk, ami mellé első osztályú ügyfélszolgálatot biztosítunk ügyfeleinknek. A világban zajló események azonban továbbra is jobban befolyásolják a piacot, mint szeretnénk. A magas infláció és a rezsiköltségek folyamatos növekedése miatt kénytelenek vagyunk felülvizsgálni és korrigálni egyes szolgáltatásaink árait.

Az Ön sikere érdekében csapataink továbbra is elkötelezetten, folyamatosan fejlesztik, karbantartják és tökéletesítik szolgáltatásainkat. A jövőben is jelentős erőforrásokat fordítunk arra, hogy az Ön igényeit stabil adatközpontok és innovatív szolgáltatások révén tudjuk kiszolgálni. A közelmúltban például pozsonyi adatközpontunkba ruháztunk be, amely minden magyar ügyfelünk számára az elavult budapesti adatközpont helyébe lépett. Célunk, hogy biztonságosabb szolgáltatásokat nyújthassunk fenntartható környezetben. A megemelkedett villamosenergia-árak és az Európa-szerte tomboló infláció ellenére a beruházás mielőbbi végrehajtása mellett döntöttünk.
Úgy véljük, ez a fejlesztés kulcsfontosságú ahhoz, hogy utunkat folytatva jobb minőségű szolgáltatásokat nyújthassunk Önnek stabil környezetben. Minderre tekintettel egyes szolgáltatásaink árait módosítanunk kell, hogy meg tudjunk felelni a fenti követelményeknek.

Kérdés: Minden szolgáltatásnak megváltozik az ára?

Válasz: Nem. Egyes VPS-szolgáltatások,, szervertárhely-szolgáltatások és megosztott tárhelyszolgáltatások terén várható ármódosítás.
Ha VPS-t vagy tárhely szolgáltatástvesz igénybe, és szeretné tudni, hogy az Önre vonatkozó ár változik-e, lépjen a következő linkre: Árlista.
Ha kolokációs vagy szervertárhely-szolgáltatást vesz igénybe, a személyre szabott információkat külön kapja meg, ha a szolgáltatásának ára megváltozott. Ha még nem kapott semmilyen tájékoztatást, forduljon kiemelt ügyfélkapcsolati menedzseréhez!

Kérdés: Mikor lépnek életbe az új árak?

Válasz: Az új szolgáltatás-előfizetésekre az új (adók nélkül értendő) árak 2023. február 1-től lépnek érvénybe.
Meglévő szolgáltatás-előfizetéseknél az új (adók nélkül értendő) árak csak a szolgáltatás megújításának napján lépnek érvénybe. Például ha Önnél az éves megújításra augusztusban kerül sor, az áremelés az éves megújításról kibocsátott proforma számlán, 2023 augusztusában fog megjelenni. Ha az Ön által igénybe vett szolgáltatás havi, negyedéves vagy féléves alapon újul meg, az áremelés a 2022. február 1-jét követő első proforma számlán fog megjelenni.

Kérdés: Honnan tudhatom, hogy engem érintenek-e az árváltozások?

Válasz: Ha igénybe vesz megosztott tárhely vagy VPS szolgáltatást, akkor bejelentkezhet a webadmin felületére, ahol a legutóbbi számláján megtalálja szolgáltatásának nevét és a szolgáltatás megújításának dátumát. Ezután keresse meg szolgáltatását a következő linken Árlista. Ha itt megtalálja a szolgáltatását, és a feltüntetett ár eltér a legutóbbi számláján szereplő ártól, akkor az azt jelenti, hogy a következő proforma számláján a listán látható árral megegyező, korrigált ár fog megjelenni.

Kérdés: Mi lesz a szolgáltatásom új ára?

Válasz: A megosztott tárhely és VPS szolgáltatásokra érvényes összes ár elérhető itt: Árlista. Ha nem találja szolgáltatását a listában, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a(z) support@websupport.hu e-mail címen.

Kérdés: Már korábban 2023. február 1. utáni dátumig bezárólag kifizettem a szolgáltatásomat, kell plusz díjat fizetnem?

Válasz: Nem. Ha az előfizetése 2023. február 1. után jár le, az új ár csak a következő megújítás napján lép érvénybe, és az erre vonatkozó pro-forma számlán jelenik meg.

Kérdés: Honnan tudhatom, hogy mikor kell megújítanom a szolgáltatásomat?

Válasz: Bejelentkezhet a webadmin felületére, ahol megtalálja a legutóbb kiegyenlített számlát. A számlán megtalálja azt az időszakot, amelyre a számla vonatkozik. A megújítás fordulónapja a kiegyenlített időszak utáni első nap. Nem fog lemaradni róla, hiszen néhány nappal a megújítás fordulónapja előtt proforma számlát küldünk Önnek (a szolgáltatás feltételeinek megfelelően). Ha az igénybe vett szolgáltatást nem kívánja meghosszabbítani még egy időszakra, lehetővé tesszük az előfizetése leállítását, vagy hogy más szolgáltatásra váltson át.

Kérdés: A többletköltség miatt megváltozik a szolgáltatásom?

Válasz: Nem. A változások csak egyes szolgáltatások árait érintik, a működésüket nem. A szolgáltatás, amelyre előfizetett, változatlan marad. Az elmúlt években azonban végig hasonló árszintet tartottunk fenn, de mivel a költségek az üzleti élet szinte minden területén növekednek, a továbbiakban nem tudjuk változatlan áron biztosítani az Ön igényeinek kielégítő, legjobb szolgáltatásokat. Ezért bár konkrét új funkciókat nem biztosítunk mellé, ez az árkorrekció szükséges ahhoz, hogy továbbfejlődhessünk és megújulhassunk, és hosszú távon is magas színvonalú szolgáltatásokat tudjunk nyújtani Önnek.

Kérdés: Módosíthatom a szolgáltatásom előfizetési szintjét?

Válasz: Ha igénybe vesz megosztott tárhelyszolgáltatást, akkor a szolgáltatásához tartozó esetleges szolgáltatási és előfizetési szintet egyaránt bármikor megváltoztathatja közvetlenül az ügyfélzónájában. Ha a módosítást azelőtt kéri, hogy a már kifizetett előfizetése lejárt volna, a módosítás a megújítás első napjától lép életbe, ha a következő pro-forma számlán szereplő esedékes díjat addigra már megkaptuk.

Ha kolokációs szolgáltatást, szervertárhely-szolgáltatást vagy VPS-t vesz igénybe, kérjük, forduljon kiemelt ügyfélkapcsolati menedzseréhez, hogy segítsen megtalálni az Önnek megfelelő szolgáltatást.

Kérdés: Milyen lépéseket kell tennem?

Válasz: Önnek semmit nem kell tennie. Az árváltozások a szolgáltatás megújításakor automatikusan életbe lépnek, az új ár megjelenik az Ön számára kibocsátott következő pro-forma számlánkon.

Kérdés: Mit tartalmaz a szolgáltatásom ára?

Válasz: Mivel jelenleg az Ön által igénybe vett szolgáltatáson nem változtatunk, a szolgáltatáshoz tartozó hozzáférés és lehetőségek ugyanazok maradnak. Az Ön által fizetett ár mindig tartalmazza az első osztályú ügyfélszolgálatot, amelyet igénybe vehet telefonon, e-mailben, vagy chaten, biztonságos és stabil, nemzetközi forgalmat kiszolgálni képes adatközpontban biztosított tárhelyet, valamint az Ön által használt webtárhely általános karbantartását és mindazokat a funkciókat, amelyekhez ma is hozzáfér.

Kérdés: Módosíthatom a szolgáltatásom előfizetési szintjét?

Válasz: Ha igénybe vesz tárhely szolgáltatást, akkor a szolgáltatásához tartozó esetleges szolgáltatási és előfizetési szintet egyaránt bármikor megváltoztathatja közvetlenül a webadmin felületén. Ha a módosítást azelőtt kéri, hogy a már kifizetett előfizetése lejárt volna, a módosítás a megújítás első napjától lép életbe, ha a következő pro-forma számlán szereplő esedékes díjat addigra már megkaptuk.

Kérdés: A szolgáltatásom új ára túl magas, nem engedhetem meg magamnak. Mit tehetek?

Válasz: Tisztában vagyunk vele, hogy az árváltozások következtében egyes ügyfeleinknek nehézséget okozhat előfizetéseik további fenntartása. Különböző igények kielégítésére különböző szintű szolgáltatásokat kínálunk, így Önnek lehetősége van alacsonyabb szintű szolgáltatást találni, ha az a költségkeretéhez jobban illeszkedik.

Kérjük, beszéljen kapcsolattartójával (kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserével), hogy megtalálja az Ön igényeinek leginkább megfelelő megoldást.

Kérdés: Nem kerestek meg személyesen az áremeléssel kapcsolatban, mit tehetek?

Válasz: Ha tárhely szolgáltatástvesz igénybe, akkor a következő pro-forma számláján értesítjük az új árról, illetve az új árat az alábbi szolgáltatáslistában is megtalálja: Árlista.

Kérdés: Számítanom kell a jövőben a szolgáltatásom terén további árkorrekciókra?

Válasz: Szolgáltatásaink árait az előfizetés időtartamára garantáljuk. Ha úgy dönt, hogy 12 hónapra vagy hosszabb időre előfizet, akkor Önre vonatkozóan garantáltan nem lép érvénybe árkorrekció ebben az időszakban, még akkor sem, ha az új ügyfeleknél az adott szolgáltatás árait közben módosítjuk*. A költségeinket folyamatosan figyelemmel kísérjük, és olyan technológiákba és adatközpontokba fektetünk be, amelyek a lehető legalacsonyabb költségek mellett teszik lehetővé szolgáltatása fenntartását. A jelenlegi európai infláció és instabil politikai helyzet közepette senki nem láthatja előre, hogyan alakulnak majd a költségek, de mi mindig a lehető legkiegyensúlyozottabb árak biztosítására törekszünk, hogy a webtárhelyek biztosításának terén továbbra is kedvenc partnere maradhassunk. Az árváltozások ellen az előfizetés időtartama jelenti a legjobb biztosítékot: minél hosszabb időszakra fizet elő, annál hosszabb időre élvezhet árgaranciát.

*Ne feledje, hogy az összes előfizetési és fizetési időszak az adott szolgáltatás függvénye, egyes esetekben nem érhető el egy hónapnál hosszabb előfizetési periódus.