1. Kariéra
  2.    /   
  3. Customer Success Advisor

Customer Success Advisor

Érdekel az informatika, és szeretnél egy izgalmas lehetőséget? Nálunk gyorsan tudsz fejlődni, miközben másoknak is segítesz. Keressük csapatunk új tagját ügyfélszolgálati munkakörbe.

Feladatok

Az Ügyfélkapcsolati tanácsadó – Customer Success Advisor pozíció kulcsszerepet tölt be a csapatunkban.Téged keresünk, ha szeretsz segíteni másoknak, szeretsz beszélgetni, és nem jössz zavarba, ha technikai dolgokról is szó esik. Milyen feladataid lesznek?

 

  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel magyar – akár angol nyelven – e-mailben, chaten és telefonon egyaránt. Te leszel az első, akit megkeresnek ügyfeleink– tőled indul az ügyfélélmény, és sokszor nálad is ér véget.
  • Ügyféligények feltérképezése. Meghallgatod, megérted, és valódi megoldást kínálsz – tanácsadói szemlélettel.
  • Proaktív ügyféltámogatás. Szolgáltatásaink ajánlása, tanácsadás ügyfeleinknek – mindig a legjobbat keresve az ügyfélnek.
  • Problémák és általános kérdések kezelése, komplexebb ügyek továbbítása a megfelelő csapatnak. Nem kell mindent egyedül megoldanod – de tudnod kell, kit hívj segítségül.
  • Kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása minden kapcsolat során. A célunk, hogy minden ügyfél úgy érezze: jó helyre fordult.
  • Részt veszel új kollégák betanításában. Ha már belejöttél, számítunk rád abban is, hogy segíts másoknak is.
  • Aktívan visszajelzéseket gyűjtesz az ügyfelektől és továbbítod őket fejlesztési célokra. Te leszel az, aki közvetlenül elhozza az ügyfelek véleményét, és ezzel segíti a szolgáltatásaink fejlesztését.
  • Nem dobunk mély vízbe mentőöv nélkül – átfogó betanítást és folyamatos tanulási lehetőséget kapsz. Részt veszel tréningeken, hogy szakmailag és személyesen is fejlődj. Megtanulod, hogyan működnek a weboldalak, e-mail fiókok, SSL tanúsítványok és hibajelzések elemzése.
  • Alkalmanként más csapatokat is támogatsz, ha szükséges. Egy csapat vagyunk – néha besegítünk egymásnak, amikor kell.

Elvárások

Téged keresünk, ha:

 

  • Kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel magyar nyelven, szóban és írásban egyaránt, és az angol nyelv sem jelent gondot.
  • Van már tapasztalatod ügyfelekkel való kommunikációban – akár személyesen, telefonon vagy online.
  • Érdeklődsz az új technológiák iránt – szereted az online világot, és szívesen tanulsz.
  • Ügyfélközpontú hozzáállásod van – világosan és empatikusan kommunikálsz, örömmel segítesz másoknak.
  • Üzleti gondolkodásmóddal rendelkezel – érted, mire van szüksége az ügyfélnek, és hogyan segíthetik a szolgáltatásaink a vállalkozását.
  • Tudod vállalni a budapesti irodai jelenlétet (munkaidőnk 7:30 és 18:20 közötti váltásokban zajlik).
  • Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel.
  • Magabiztosan és proaktívan kezeled a váratlan helyzeteket.
  • Szeretsz együttműködni, csapatban dolgozni, elhivatott vagy.
  • Rendelkezel alapvető számítógépes ismeretekkel.

Előnyt jelent

Előnyt jelent, ha:

 

  • Érdekel a weboldalak világa, ismered a HTML, PHP, IMAP, SMTP kifejezéseket.
  • Voltál már tanácsadó, ügyfélkapcsolati vagy sales támogatói szerepben.
  • Lelkesedsz az IT világ iránt, és szívesen tanulsz új dolgokat.

Amit kínálunk

  • Stabil, megbízható vállalati háttér. Egy olyan szervezet tagja lehetsz, ahol hosszú távra tervezhetsz, és ahol kiszámítható, biztos alapokon működő cégkultúrában dolgozhatsz.
  • Modern, inspiráló munkakörnyezet. Kényelmes, jól felszerelt irodában dolgozunk, ahol a technikai háttér és a munkatér is támogatja a hatékony, kreatív munkát.
  • Teljes munkaidős, irodai munkavégzés: hétköznapokon, klasszikus munkarendben számítunk rád, ugyanakkor a rugalmasságra is figyelünk.
  • Rugalmas munkavégzés, home office lehetőséggel: havonta 5–10 alkalommal lehetőséged van otthonról dolgozni, így könnyebben összehangolhatod a munkát és a magánéletet.
  • Tanulási és fejlődési lehetőség. Folyamatosan bővítheted tudásod, új készségeket sajátíthatsz el, és támogatunk abban, hogy szakmailag is előrelépj.
  • Befogadó, támogató munkahelyi közösség. Egy összetartó, támogató csapat tagja lehetsz, ahol fontosnak tartjuk a jó hangulatot – ezt céges eseményekkel is erősítjük.
  • Nyelvtanulási lehetőség. Ha szeretnél fejlődni angolból, ebben is támogatunk – akár tanfolyam, akár más formában.
  • Munkatárs-ajánlási program. Szívesen vesszük, ha ajánlasz nekünk új kollégákat – és ezt jutalmazzuk is!
  • Kiegyensúlyozottság – AYCM Sportpass támogatás, extra szabadnap biztosítása.

Jelentkezés módja

Ha szeretsz segíteni, szívesen gondolkodsz ügyfelekkel együtt, és nem riadsz vissza a technológiától sem – itt a helyed nálunk! Várjuk jelentkezésedet! Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva a Profession-ön keresztül tudsz. Kérlek csatold önéletrajzodat! Köszönjünk! 🙂